close

“愛自己”一直是我衷心想傳達給每一位學員的訊息,很高興適時有一位天使傳給我這美好的歌詞,剛好呼應我內在深刻的心情。

拿出來與您分享,提醒不管走在哪個角落的您,永遠不要忘記,那份最初與最終、至高的愛:愛自己~ 

 

I believe that children are our future.

我相信兒童是我們的未來

 

Teach them well and let them lead the way.

把他們教好 讓他們可以獨立自主的過生活

 

Show them all the beauty they posses.

啟發他們去用心體驗自己內在擁有美好的一切

 

Give them a sense of pride to make it easier.

培養他們的自尊心 讓他們的步履堅定

 

Let the children’s laughter remind us how we used to be.

讓孩子們的笑聲,提醒著我們也是這樣走過來的

 

Everybody’s searching a hero.

每個人都在尋找英雄

 

People need some one to look up to.

人們需要一位可以被尊敬學習的榜樣

 

I never found anyone to fulfill my needs.

但我從未曾找到這樣的人

 

A lonely place to be.

我領悟到人註定是要孤單寂寞的

 

So I learned to depend on me.

於是我學會了依靠我自己

 

I decided long ago

在很久以前 我就決定了

 

Never walk in anyone’s shadows.

絕不依賴別人,要靠自己的力量站起來

 

If I fail, if I succeed

不論成功 或者失敗

 

At least I lived as I believe.

至少我是生活在自己的信念下

 

No matter what they take from me.

也許有人可以拿走我所擁有的一切

 

They can’t take away my dignity.

但絕對沒有人能夠傷害我的尊嚴

 

Because the greatest love of all is happening to me.

因為我感受到了至高無上的愛

 

I found the greatest love of all inside of me.

我找到了心中至高無上的愛

 

The greatest love of all is easy to achieve.

它很容易找到的

 

Learning to love yourself.

那就是學著愛你自己

 

It is the greatest love of all.

這就是偉大的愛

 

And if by chance, that special place that you’ve dreamed of

Leads you to a lonely place.

如果有一天,你發現心中一直夢想的天堂,竟是個孤單寂寞的地方

 

Find your strengthen in love.

請相信愛會給妳力量

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    smch108 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()